הסטיות של « הומניטריות » והיפוך החוק

התלונה על « רצח עם » של מדינת דרום אפריקה נגד ישראל בפני בית הדין הבינלאומי היא יותר משערורייה.
מעשה זה מהווה את ההיפך המוחלט מהסיבות שהובילו את השראתו ומנסחו הראשי, רפאל למקין, משפטן
.יהודי אמריקאי, לפתח ב-1948 את האמנה למניעת ודיכוי פשיעה של רצח עם
תלונה זו, שהתקבלה מיד על ידי בית משפט זה, בתנאים חשודים, היא סימן לפשיטת רגל מוסרית של המוסדות הבינלאומיים הנוכחיים, כמו בלבול ערכים בחלק הולך וגדל של האנושות, כתוצאה מעליית האסלאם במערב. אכן, במקרא זה, צעד זה מהווה ניצול לרעה ברור של הזכות של כל מדינה שחתמה את
.האמנה להגיש תלונה
התגובה הישראלית הלגיטימית לאחר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר והטבח הבלתי אנושי והזוועות הקולקטיביות, שבוצעו על ידי כוחות טרור חמושים היטב, תוך שעות ספורות, על יותר מ-1,200 אזרחים יהודים וערבים שלווים בישראל, ושנים של הפצצות טילים ספורדיות על אזרחים ישראליים מתוארת מיד בצורה מעוותת, מושמצת ומוסווה, בחוסר תום לב, כדי לבטא, בסופו של דבר, רק חזרה בתוקף של שנאה עיקשת
.ליהודים
זו אפילו לא מסתירה, לעתים קרובות מאוד, כמו במהלך העצרות שנערכו דווקא בדרבן בדרום אפריקאי, את
.ההשראה הנאצית שלה

אין זה מפתיע שהמארגנים בדרבן של פסטיבלי שנאה אנטי-יהודיים, אנטי-לבנים ואנטי-דמוקרטיה מאמינים שהם מוסמכים לבצע היפוך גס כל כך של ערכים מוסריים ומשפטיים, על ידי התעטפות,  שלא כדין, ביוקרה כביכול של הפעילות הומניטרית   ואנטי גזענים של מנדלה.

מה, לעומת זאת,  שהיה צריך לגרום לתדהמה, הוא השיתוף של מדינות ומוסדות אירופיים, המחוברים כביכול לעקרונות החירות, המאבק באפליה ובדמוקרטיה, עם מניפולציה גדולה זו של העקרונות המשפטיים. הסטיות והעוותים של ארגונים  של ארגונים מסוימים שהפכו את ה »הומניטריות » לעסק מניב שלהם, תורמים גם הם לאובדן החוש המוסרי היסודי.

כולם יודעים שהאמנה נגד רצח עם הגיעה ב-1948 כדי למלא חלל משפטי לאחר השואה, הטבח ביהודי אירופה על ידי הנאצים ומשתפי הפעולה שלהם, בין 1939 ל-1945. יותר מדי מדינות וארגונים בינלאומיים, כמו הצלב האדום, למעשה, הפגינו אדישות פושעת אל מול ההרג השיטתי והסלקטיבי הזה כניסיון למגר לחלוטין את העם היהודי.

כמו כן, הן איראן תחת שלטון השיאי קיצוני והן ארגון הטרור של חמאס, מתכננים באופן מוצהר ופומבי, באמנות ובהצהרותיהם, בדיוק את אותה מטרה של השמדת העם היהודי ומדינתו הריבונית שהוקמה מחדש במולדת ההיסטורית של העם הזה לפני יותר מ-75 שנים.

למדינת ישראל אין ברירה אלא לממש את זכותה וחובתה להגן על אזרחיה והיהודים ברחבי העולם ע »י השמדת היכולות הצבאיות ומבני הפיקוד של ארגוני חמאס וחיזבאללה לצמיתות. ארגונים אלה נתמכים, וממומנים ע »י המשטר החשוך של האייטוללות.

הביזיון של 7 באוקטובר שכנע באופן לגיטימי כל אדם בתום לב שהפעולה הזו של ישראל עולה בקנה אחד עם ההתנגדות לנאצים שבה השתתפו כל כך הרבה לוחמים יהודיים.

מצד בית הדין הבינלאומי, לקבל את תלונת דרום אפריקה, שהיא  מניפולציה  ניאו -נאצית,  מדגישה את נפילת המצפון המוסרי ונפילת הכבוד לחוק שחל במערב בהשפעת היאסלם הקיצוני, המאורגן ועם זאת, שניתן להתנגד לו.

ליאון רוזנבאום

עורך דין בירושלים

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *