הפעם, זה טירוף קולקטיבי

צמצום פשוט של הסמכויות המופקעות שהעניק לעצמו בית המשפט העליון בישראל על הכנסת והממשלה, לפיהן הוא יכול לחסום כל פעולה לגיטימית ורגילה של נבחרי העם, אם הוא מוצא לנכון, והוא עושה זאת לעתים קרובות בשנים האחרונות, התיקון המינימלי הזה, היה הופך ל-« דיקטטורה » כביכול ?

אבל חישבו קצת לפני שאתם ממשיכים להרוס את המדינה היהודית הריבונית !

אתם הורסים אותה גם מבפנים בכך שאתם חוסמים את החיים הנורמליים של מיליוני אנשים וגם מבחוץ בכך שאתם מעוררים את שנאתם של אויבינו מכל הסוגים, שכבר רואים את עצמם חותכים לנו את הגרון.

אבל על איזו « דמוקרטיה » אתם מדברים ?  אתם יודעים על מה אתם מדברים ?

המדינה, כדי לתפקד, חייבת לעקוב אחר תהליך קבלת החלטות הכתוב בכל הספרים. זוהי תוצאת הצבעת הרוב של אזרחי המדינה בתום בחירות שהתנהלו כך שהן בלתי ניתנות לערעור. זהו ביטוי לרצון העם הריבוני. זו דמוקרטיה.

הדמוקרטיה איננה, ומעולם לא הייתה, דיקטטורה של שופטים שנדמה שיותר מדי אנשים כיום משתחווים בפניהם.

לא, הטירוף הוא לא משני הצדדים. חצי שנה של התקפות מטורפות יותר ויותר, מניפולציות תקשורתיות, הערות אסכטולוגיות, וזאת למרות רצון הממשלה לפשרה (הליך בלתי שיגרתי מול הנשיא), ועכשיו התערבות זרה, תסיסה בצבא, רופאים, קברניטי היא-טק, טייסי מלחמה… חתרנו !

מה המשמעות האמיתית של מצעדי ברדס אדום? האם הדתיים המזוקנים המרושעים יהפכו אותן לשפחות מין ? והכול כי סוף סוף  מסדירים בחוק מה הפסיקה חרגה !

מישהו באמת מאמין שרוב העם שבחר את הרוב הזה בכנסת, את הממשלה הזאת, את הכנסת הזאת צמא לדיקטטורה ?

שיגעון !

מה באמת רוצים אלה שמתזמרים את האסון הזה?

ליאון רוזנבאום

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *